Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

  • Nabízíme rozvoz pizzy a jiného sortimentu po celém Olomouci ZDARMA. Nabízíme také rozvoz do okrajových částí Olomouce.
  • Minimální částka pro rozvoz je 129Kč, okrajové části Olomouce mají cenu pro rozvoz vyšší od 3ks pizz a více.(Informujte se telefonicky)
  • Platba probíhá v hotovosti na místě, při předání objednávky. Mějte na paměti, že naši řidiči u sebe mají z bezpečnostních důvodů jen 1000Kč. proto je nutné platby vyšší bankovkou hlásit dopředu.
  • Přijímáme stravenky gastro sodexo, ticketrestaurant, cheque dejeuner
  • Všechny naše produkty jsou určeny k okamžité spotřebě. Zákaz prodeje alkoholických nápojů mladistvým mladších 18ti let.
  • V případě, že některý produkt bude momentálně nedostupný, bude vám nabídnuta jiná alternativa. Zaručujeme vždy kvalitní a čerstvé suroviny.
  • Dodací lhůta se může lišit dle aktuálních faktorů, jako je například nepříznivé počasí, či špatná dopravní situace a podobně. Snažíme se vždy dorazit kolem 30-120 minut ovšem může to být i déle.
  • Dodací lhůta se také může zvýšit v případě extrémní vytíženosti pizzerie. 30-120min a více!
  • Rozvážíme také i mimo město. Orientační ceník rozvozů dle okrajových částí Olomouce.
  • Upozorňujeme že při vytíženosti máme právo objednávku odmítnout a nebo vám nabídnout pozdější dodací lhůtu. Dodací lhůta se opět může lišit, dle aktuálního vytížení  30 – 120min, V případě pozdější lhůty budete předem informováni buď telefonicky nebo na email který vyplníte při online objednávce. Při objednávce vždy sdělte, že se jedná o rozvoz mimo město a o jakou část se jedná.

3ks pizz- Doprava 50KČ

  • Vsisko, Bystrovany, Chomoutov, Horka nad Moravou, Křelov, Hněvotín, Kožušany-Tážaly, Nedvězí, Topolany, Týneček.

4ks pizz- Doprava 79Kč

  • Ústín, Těšetice, Skrbeň,Břuchotín, Příkazy, Droždín, Bukovany, Velká Bystřice, Grygov, Krčmaň, Charváty, Blatec, Bystročice, Lutín, Přáslavice, Svatý kopeček, Samotišky.

 

 

Všechny akce, speciální nabídky a slevy musí být uplatněny při objednávce. Nelze požadovat zpětně. Každá akce, speciální nabídka nebo sleva má specifické podmínky použití, které jsou součástí nabídky a nelze je vzájemně kombinovat. Vyhrazujeme si právo kdykoliv odvolat, ukončit nebo zrušit jakoukoliv naši akci, speciální nabídku, slevu nebo objednávku. Každou naší akční nabídku kterou chcete využít, musíte zdělit při objednávce. Zaměstnanci nejsou povinní sami od sebe každému sdělovat naší speciální nabídky akce atd. Vždy se informujte o naších aktuálních akcích (informace najdete na facebooku, či telefonicky nebo osobně u nás na provozovně. V případě že vytvoříte objednávku na akci, která už neplatí, bude vám účtována plná částka dle našeho aktuálního ceníku.

Akce platí pouze po Olomouci, na přilehlé části Olomouce jako je například: Hněvotín, Topolany, Týneček, Vsisko, Kopeček apod. se akce nevztahuje a objednávka bude účtována v plné výši. Dále mějte na vědomí že do přilehlých částí Olomouce je potřeba Vytvořit objednávku minimálně 3ks pizzy a více dle vzdálenosti od Olomouce. Vždy se informujte předem, na pozdější stížnost nebude brán zřetel.

Naše aktuální akce: 

1) Akce 2+1. Při zakoupení 3ks libovolné pizzy vám bude ta nejlevnější pizza odečtena. (Platí pouze po Olomouci ZONA 1)

-je potřeba zakoupit 3ks pizzy aby vám byla jedna pizza odečtena!

2) Akce 2+pití. Při zakoupení 2ks libovolné pizzy, si můžete vybrat jakýkoliv nápoj z naší nabídky který vám dáme zcela zdarma. Zájem o akci musíte říct obsluze nebo uvést do poznámky při online objednávce.

Akce nelze sčítat

-je potřeba zadat nápoj do objednávky aby vám byl doručen!

Stalo se vám, že Vaše objednávka nebyla v pořádku? Napište nám na Online-pizza@email.cz, pošlete fotografii produktu spolu s informací, kde se stala chyba a my se Vaší stížnosti budeme plně věnovat.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s Kupujícím a marketingových akcí prodávajícího (i těch prováděných se smluvními partnery prodávajícího) a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. S výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména, čísla účtu telefoního čísla a adresy dodání) či speciálních marketingových akcích. Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně Kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení a to i prostřednictvím třetích stran, telemarketing, sms) a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu email Online-pizza@email.cz nebo písemně na adresu Online pizza, tržnice Aksamitova, 77900 Olomouc. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická.

 

 

 

Reklamační řád

Zákazník je povinen, při přebírání objednávky, vždy jídlo pečlivě zkontrolovat, zejména se zaměřit na poškození jako například poškozený obal od jídla, vylité omáčky či olej v sáčcích nebo shrnuté pizzy atd. V případě že se vám nebude objednávka zdát v pořádku, tak objednávku nepřebírejte, společně s řidičem zavolejte na provozovnu, kde s vámi problém vyřeší a v případě pochybení poskytnou náhradu. Reklamaci nelze uplatnit zpětně je potřeba reklamaci řešit okamžitě na místě a ne další den.

Stalo se že jste došli domů a ihned zjistili ,že není jídlo v pořádku? Jedná se o poškození, které nemůžete určit ihned, při převzetí objednávky? (přesolené, spálené)  I to se může stát a v takovém případě jídlo nekonzumujte. Je nutné opět okamžitě volat na provozovnu, kde je potřeba sdělit kde se stala chyba. Objednávku posoudíme a v případě poškození, vám poskytneme náhradu. Při výměně objednávky za novou je potřeba, aby objednávka byla kompletní (přece nesníte půlku spálené pizzy a zbytek nevyměníte za novou), dále je potřeba věc řešit okamžitě. Nelze reklamaci řešit následující den. (Jídlo je k okamžité spotřebě a v případě že, se stala chyba je potřeba, ji řešit okamžitě.